2931474
Autosport
ExtraHet beste van De Telegraaf

Ook in land als Saoedi-Arabië omarmen grote merken elektrische raceklasse Formule E

’Oorlog’ in de woestijn

Robin Frijns is terug in de Formule E. „Ik vind dit de moeilijkste auto om in te rijden”, zegt de Limburger.

Robin Frijns is terug in de Formule E. „Ik vind dit de moeilijkste auto om in te rijden”, zegt de Limburger.

RIYAD - Elektrisch rijden in een oliestaat pur sang. De eerste grote autorace ooit in Saoedi-Arabië hangt van de paradoxen aan elkaar. In hoofdstad Riyad zorgt de komst van de Formule E voor een ware cultuurclash. Ondertussen blijft de aantrekkingskracht van de groene klasse op grote fabrikanten en bedrijven in het vernieuwde vijfde seizoen groeien.

Robin Frijns is terug in de Formule E. „Ik vind dit de moeilijkste auto om in te rijden”, zegt de Limburger.

Robin Frijns is terug in de Formule E. „Ik vind dit de moeilijkste auto om in te rijden”, zegt de Limburger.

Elektrisch rijden in een oliestaat pur sang. De eerste grote autorace ooit in Saoedi-Arabië hangt van de paradoxen aan elkaar. In hoofdstad Riyad zorgt de komst van de Formule E voor een ware cultuurclash. Ondertussen blijft de aantrekkingskracht van de groene klasse op grote fabrikanten en bedrijven in het vernieuwde vijfde seizoen groeien.

Verder lezen?

Maak een account aan en lees alle Telegraaf Extra-artikelen nu tijdelijk helemaal gratis.

Het is makkelijk en in 1 minuut geregeld!

Heb je al een account? Log hier dan in!