Sport/Voetbal
77321693
Voetbal

Feyenoord opnieuw jaar door met Europarcs

Europarcs prijkt ook volgend seizoen op het shirt van Feyenoord.

Europarcs prijkt ook volgend seizoen op het shirt van Feyenoord.

EuroParcs blijft voorlopig hoofdsponsor van Feyenoord. De huidige verbintenis is verlengd en loopt nu tot en met juni 2023.

Europarcs prijkt ook volgend seizoen op het shirt van Feyenoord.

Europarcs prijkt ook volgend seizoen op het shirt van Feyenoord.

Het wordt het derde seizoen dat de EuroParcs Group hoofdsponsor is van de Rotterdammers eerst met het merk Droomparken, nu voor het tweede jaar met EuroParcs.

„Het is voor Feyenoord natuurlijk financieel enorm belangrijk dat we dit hoofdpartnership weer hebben kunnen verlengen”, zegt commercieel directeur Joris van Dijk. Uit het vorige week gepubliceerde jaarverslag bleek dat Feyenoord afgelopen seizoen 17 miljoen euro verlies heeft geleden.

Het is niet bekend hoeveel geld hoofdsponsor EuroParcs jaarlijks overmaakt aan Feyenoord. Afgelopen seizoen haalde de club in totaal 16,4 miljoen euro op uit alle partnerships, bijna 1,5 miljoen meer dan een jaar eerder.

Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo
Meer van De Telegraaf Webshop
Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo
Meer van De Telegraaf Webshop