Nieuws/Sport
92925
Sport

Premium

Het beste van De Telegraaf

Oranje straks B-merk? Sportieve malaise ook commercieel een opdoffer

'Kommer en kwel rondom Nederlands elftal'

De basiself van Oranje voor de interland met Bulgarije.

De basiself van Oranje voor de interland met Bulgarije.

Het gepruts van Oranje wordt met argusogen bekeken door ondernemers. Als opnieuw een groot toernooi wordt gemist, is de inkomstenderving voor de horeca, media, supermarkten, reisbranche en verkopers van fan-artikelen aanzienlijk. De grootste klap incasseert echter het merk Oranje. „We waren een A-merk, maar zijn hard op weg om een B-merk te worden”, aldus sportmarketeer Chris Woerts van CWO Consultancy en Marketing. 

De basiself van Oranje voor de interland met Bulgarije.

De basiself van Oranje voor de interland met Bulgarije.

HET BESTE VAN DE TELEGRAAF

Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo
Veilig betalen
14 dagen bedenktijd
webshop logo