Vrouw/Columns & Opinie
327578930
Columns & Opinie

Premium

Het beste van De Telegraaf

Columns & Opinie

’Waarom kan een dienstverlener nergens klagen over onbeschoft gedrag van de klant?’

„Het tegendeel is waar: elke klacht drukt zwaar op het gemoed van de dienstverlener en kan zelfs leiden tot geestelijke uitputting en depressiviteit.”

„Het tegendeel is waar: elke klacht drukt zwaar op het gemoed van de dienstverlener en kan zelfs leiden tot geestelijke uitputting en depressiviteit.”

Niet tevreden? Chagrijnig of onheus bejegend? Gewoon een klacht indienen. Ja, dat geldt voor elke burger of consument. Zo gemakkelijk als de Nederlander in zijn wiek geschoten is, zo gemakkelijk kan hij wel ergens zijn onvrede kwijt. Behalve de dienstverlener: die kan nergens klagen over klantonvriendelijkheid (lees: onbeschoft gedrag van de klant).

„Het tegendeel is waar: elke klacht drukt zwaar op het gemoed van de dienstverlener en kan zelfs leiden tot geestelijke uitputting en depressiviteit.”

„Het tegendeel is waar: elke klacht drukt zwaar op het gemoed van de dienstverlener en kan zelfs leiden tot geestelijke uitputting en depressiviteit.”

HET BESTE VAN DE TELEGRAAF