PremiumHet beste van De Telegraaf
Dat dééd je toch niet, dat kleffe gedoe?
:quality(50)/cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/d0c89dde-ec70-11ea-af00-02d1dbdc35d1.jpg)
Een heel enkele keer doe ik wat een Ruttetje zou kunnen worden genoemd: gelijk de premier, toen hij RIVM-bobo Jaap van Dissel destijds bedankte, iemand zomaar een hand geven. Verstrooidheid wellicht, alzheimer light misschien, wie zal het zeggen.
