Nieuws/Wat U Zegt
1758181
Wat U Zegt

’Lelijke gaten door stoffeerder Kwantum’

LOGO Kwantum

LOGO Kwantum

Ik las over de familie Konijn uit Dronten die bij Kwantum vloerbedekking had gekocht en liet leggen. Ik ben geschrokken van de foto’s. Met Kwantum heb ik soortgelijke problemen, stelt Diana Feijtel.

LOGO Kwantum

LOGO Kwantum

Begin 2017 heb ik bij Kwantum gordijnen gekocht en op maat laten maken. Via een bijbetaling heb ik de boel laten opmeten en rails laten bevestigen aan het plafond.

Tot mijn grote schrik had de stoffeerder verkeerde gaten geboord, maar daarvan niets gezegd. Bovendien kwamen we er later pas achter dat de gordijnen verkeerd waren opgemeten. Kortom: alles moest mee terug.

Na een paar weken werd ik door Kwantum gebeld dat de nieuwe gordijnen klaar waren. Toch was er weer een probleem, want er zaten allerlei bloedvlekken in. Ik kon mijn geld terugkrijgen of nieuwe gordijnen. Ik koos voor dat laatste.

Uiteindelijk na vier maanden hingen de gordijnen weer, maar al die tijd was ik bezig geweest met bellen naar de klantenservice, waarbij wachttijden waren van soms meer dan een half uur. Kwantum beloofde dat de schade (lelijke plekken in het plafond van gaten die achter mijn rug om dicht zijn gesmeerd) opgelost zou worden. Omdat ik zo lang op mijn gordijnen had moeten wachten, kreeg ik vier waardebonnen van elk 10 euro en mijn probleem zou opgelost worden met de stoffeerder.

Inmiddels ben ik bijna een jaar verder en heb ik onlangs opnieuw de klantenservice gebeld om te vragen hoe het nu zit. Ik kreeg te horen dat de bewuste stoffeerder er niet meer werkt en Kwantum niets meer voor me kan betekenen. Het telefoonnummer van de stoffeerder geven ze niet. Ik las wat de familie Konijn is overkomen, en dacht ’ik moet mijn verhaal kwijt’.

Diana Feijtel