Wat U Zegt/De Kwestie
2068283349
De Kwestie

Premium

Het beste van De Telegraaf

OPINIE Coen de Jong, schrijver

’Woke heeft zijn beste tijd gehad’

Politieke partijen worden er niet populair mee, tv- en radio kijkers zappen weg bij woke-programma’s en adverteerders trekken met woke reclames weinig nieuwe klanten.

Politieke partijen worden er niet populair mee, tv- en radio kijkers zappen weg bij woke-programma’s en adverteerders trekken met woke reclames weinig nieuwe klanten.

Het fenomeen Woke heeft maatschappelijk veel stof doen opwaaien, maar krijgt in de samenleving geen vaste voet aan de grond, stelt Coen de Jong. ,,Je kunt wel proberen woke boodschappen op te dringen, maar dat betekent niet dat Nederlandse burgers die gedwee accepteren.”

Politieke partijen worden er niet populair mee, tv- en radio kijkers zappen weg bij woke-programma’s en adverteerders trekken met woke reclames weinig nieuwe klanten.

Politieke partijen worden er niet populair mee, tv- en radio kijkers zappen weg bij woke-programma’s en adverteerders trekken met woke reclames weinig nieuwe klanten.

HET BESTE VAN DE TELEGRAAF