Dit vind ik leuk
Tijdens het fonduen klapte de keramische pan van Boska uit elkaar. Ik wilde graag een nieuwe bestellen, maar kon de maat pan die op doos vermeld stond niet op de site van Boska vinden.
Ik stuurde de klantenservice een mail met de vraag welke maat ik kon bestellen. Er kwam binnen een half uur antwoord welke maat passend was en de vraag hoe de pan kapot was gegaan. Vervolgens kreeg ik te horen dat er kosteloos een nieuwe pan opgestuurd zou worden. Zulke nette en snelle service heb ik zelden mee mogen maken, chapeau Boska!
Annemiek Vervoort
Ook een bijdrage leveren? Werd u blij verrast door een lief gebaar, een attente actie, onverwachte hulpvaardigheid of gewoon zomaar iets leuks? Mail ons uw verhaal via [email protected] voor de rubriek ’Dit vind ik leuk’ en maak kans op plaatsing in de krant en op internet.
Gesprek van de dag
Elke ochtend het meest spraakmakende nieuws.
Ongeldig e-mailadres. Vul nogmaals in aub.
Lees hier ons privacybeleid.

