’Dienstverleners in de kou’
Dienstverleners kunnen nergens terecht met klachten over klanten, stelt Chris Wiets.
Ongewenst gedrag reduceren begint met ventileren dat men niet gediend is van het ongewenste gedrag. De heftige reacties op deze reflectie doen vele dienstverleners ervoor kiezen om maar niet te reageren. Wanneer die heftige reacties, intimidaties, bedreigingen en/of het niet aan regels houden strafbaar worden gesteld, heeft de arts, de agent, het ambulancepersoneel, de advocaat, de leerkracht etc. wel de mogelijkheid het ongewenste gedrag bij te sturen door aangifte te doen. Nu komen raddraaiers weg met hun onaangepast gedrag. En de norm van wat hoort en niet hoort vervaagt met de dag.
Chris Wiets, Soest
Gesprek van de dag
Elke ochtend het meest spraakmakende nieuws.
Ongeldig e-mailadres. Vul nogmaals in aub.
Lees hier ons privacybeleid.
Lifa Garden Luxe Hangende Parasol XXL
Cappuccino Overhemd met Korte Mouw
Inventum Airco AC701
FlinQ Draagbare Luchtcompressor
Lifa Garden Luxe Hangende Parasol XXL
Cappuccino Overhemd met Korte Mouw
Inventum Airco AC701
FlinQ Draagbare Luchtcompressor