Nieuws/Wat U Zegt
937174268
Wat U Zegt

Lezersbrief

’Abominabele service ABN Amro’

S.J. Oijen is zeer ontevreden over de service van de ABN Amro. Want hij wilde bij een ABN Amro-filiaal wat geld storten op zijn betaalrekening, met de bedoeling om dat over te boeken naar de aan deze rekening gekoppelde spaarrekening. Toen zag hij dat er op de en boodschap met de volgende tekst hing: ’Particulieren betalen 0,5% over het te storten bedrag aan kosten’.

Nadat ik hier kennis van had genomen ben ik naar een andere bank gegaan waar ik rekeninghouder ben en kon het geld toen zonder kosten storten. Nadien heb ik het geld van de laatste rekening weer overgeboekt naar de ABN Amro en heb daarmee kosten bespaard (wel ingewikkeld). De ABN Amro kan nu wel roepen dat zij geen negatieve rente op sparen berekenen voor particulieren maar in mijn optiek doen zij dit dus op deze slinkse wijze. Wat een service!

S.J. Oijen